Έκρηξη έγινε λίγο πριν τις 03:00 τα ξημερώματα στη Δ.Ο.Υ. Ψυχικού, στην Λ. Κηφισίας. Λίγο πριν την έκρηξη άγνωστος τηλεφώνησε στην εφημερίδα «Ελευθεροτυπία», και είπε ότι την ευθύνη αναλαμβάνει η «Ένοπλη Επαναστατική Δράση».Στο σημείο έφτασαν άμεσα πυροτεχνουργοί της Αστυνομίας και σύμφωνα με πληροφορίες, η βόμβα είχε τοποθετηθεί στην πίσω πλευρά του κτιρίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου