Η Πυροσβεστική απεγκλώβισε τον κόσμο που είχε εγκλωβιστεί σε τράπεζα. Φήμες εξακολουθούν να αναφέρουν δύο νεκρούς απο τα επεισόδια και απο μολότοφ.
Πολλά καταστήμτα τραπεζών έχουν πυρπολυθεί.
Τώρα μόλις αναφέρεται και τρίτος αγνοούμενος πέραν των δυο νεκρών!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου