Δευτέρα 16 Ιουνίου 2008

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΑΝΑΛΗΨΕΩΣ

Οξύτατο έχει γίνει το κυκλοφοριακό πρόβλημα της οδού Αναλήψεως. Παρά τις πολύχρονες διαμαρτυρίες των κατοίκων η Διοίκηση συνεχίζει να αδιαφορεί με αποτέλεσμα οι δημότες να καταγγέλουν τον κ. Δήμαρχο ότι τους απαξιώνει. Ειδικότερα, από την Συντονιστική Επιτροπή Πρωτοβουλίας των κατοίκων της οδού Αναλήψεως, εστάλη προς την Δημοτική Αρχή του Δήμου Βριλησσίων, για το κυκλοφοριακό πρόβλημα της οδού Αναλήψεως, Ενημερωτικό Σημείωμα με αντικείμενο την Εκπόνηση αξιόπιστου κυκλοφοριακής μελέτης. Οι κάτοικοι της οδού Αναλήψεως αναφέρουν αναλυτικά στο εν λόγω σημείωμά τους: «Πιστεύουμε ότι η εκπόνηση μελέτης είναι ο ακρογωνιαίος λίθος για οποιαδήποτε σχετική παρέμβαση του Δήμου με σκοπό τη βελτίωση της κυκλοφορίας. Αξία μελέτης περίπου €100.000. Τίθεται υπ΄ όψη ότι δεν προβλέπεται ούτε ένα ευρώ για το οικονομικό έτος 2008. Οι εμπειρικές παρεμβάσεις επιτείνουν το πρόβλημα και έχουν άμεση οικονομική επιβάρυνση των συνδημοτών μας. Π.χ. Μονοδρόμηση οδού Μπακογιάννη, κατασκευή Πλατείας Αναλήψεως & παρέμβαση στο S.M. ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ (πλησίον Αττικής Οδού). Έμπειρος Μελετητής έχει τη δυνατότητα σύνταξης ανάλογης μελέτης ανά πάσα στιγμή κάνοντας τις απαραίτητες επιστημονικές εκτιμήσεις-προβλέψεις. Αυτό είναι επιστημονικά τεκμηριωμένο και παγκο-σμίως αποδεκτό. Οποιαδήποτε άλλα επιχειρήματα είναι προσχηματικά προς αναβολή λήψης απόφασης ή μετατόπιση ευθυνών σε άλλους μελλοντικά. Κάθε κυκλοφοριακή μελέτη έχει περιορισμένη ισχύ και χρειάζεται τροποποιήσεις – προσαρμογές ανάλογα με τις κυκλοφοριακές εξελίξεις στο Δήμο μας και στην ευρύτερη περιοχή π.χ. διακοπή - λειτουργία Σταθμού Μετρό Δουκίσης Πλακεντίας. Ενδεικτικά παραδείγματα και ερωτήματα συνδημοτών μας της οδού Αναλήψεως: Με ποια κριτήρια και ποια μελέτη μονοδρομήθηκε η οδός Μπακογιάννη; Ομοίως δια την κατασκευή της Πλατείας Αναλήψεως. Γιατί δεν υπάρχει πινακίδα στη διασταύρωση οδού Ηρακλείτου – Μπακογιάννη, όπως η αντίστοιχη χαρακτηριστική πινακίδα στη διασταύρωση οδού Ηρακλείτου με οδό Μελίνας Μερκούρη (πινακίδα –σηματοδότης); Επίσης δεν υπάρχει πινακίδα στη διασταύρωση Ηρακλείτου με την οδό Παναγούλη. Ποιες είναι οι επιπτώσεις της μονοδρόμησης της οδού Μπακογιάννη στις υπόλοιπες μεγάλου εύρους οδοστρώματος οδούς του Δήμου μας; Ομοίως δια την κατασκευή της Πλατείας Αναλήψεως.
Γιατί η εμπορική οδός Κύπρου επί πολλά χρόνια είναι αδιέξοδη προς την οδό Αγ. Αντωνίου; Είναι γνωστό ότι η οδός αυτή πλεονεκτεί έναντι υπολοίπων οδών που είναι αμιγούς κατοικίας; Υπολείπεται για ολοκλήρωση η διάνοιξη χωματόδρομου μικρού μήκους (περίπου 40μ.) που περιλαμβάνει και τμήμα αύλιου χώρου παράνομης οικοδομής. Εκτιμάται ότι το κόστος δεν είναι μεγάλο σε σχέση με το κυκλοφοριακό αποτέλεσμα. Γιατί η πρώτη αριστερή έξοδος από Ηρακλείτου να είναι η Μερκούρη και όχι και η 25ης Μαρτίου που είναι προέκταση της Φιλίππου προς οδό Ηρακλείτου; Με ποια κριτήρια η οδός 28ης Οκτωβρίου μονοδρομήθηκε σε δύο μικρού μήκους τμήματά της; Με ποια σκοπιμότητα διαμορφώθηκε ο κόμβος στη διασταύρωση της οδού Μακεδονίας με παράδρομο Αττικής Οδού; Πρόκειται για κατασκευασθέν πράσινο τρίγωνο μετά το πολυκατάστημα Βασιλόπουλου και τις παρακείμενες οδούς Ίμβρου – Τενέδου. Όλη η κυκλοφορία από Ηρακλείτου διοχετεύεται στα επιβαρημένα από κυκλοφορία Βριλήσσια. Οχήματα που κατευθύνονται στην Πεντέλης διέρχονται από τις οδούς του εσωτερικού

Δεν υπάρχουν σχόλια: