Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

Προχειρότητα και έλλειψη σχεδιασμού στον χώρο της Παι-δείας

H κυβέρνηση και η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, επιχειρούν, με προχειρότητα και αγωνιώδεις διαδικασίες, να αποδομήσουν το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας.


Σε μία συντονισμένη προσπάθεια να αλλάξουν την ατζέντα από τα οικονομικά αδιέξοδα που προ-κάλεσαν, μέσα σε διάστημα λίγων ημερών, ανακοίνωσαν τις συγχωνεύσεις των οργανισμών και φορέων του υπουργείου, προχώρησαν σε καταργήσεις και συγχωνεύσεις σχολείων, διαγράφοντας από τον χάρτη -μέσα σε ένα σαββατοκύριακο- χιλιάδες μαθητές και σχολεία της χώρας, ανακοίνωσαν το αμέσως επόμενο σαββατοκύριακο το σχέδιο για το Νέο Λύκειο και σήμερα εμφανίζουν πρακτικά συνεδριάσεων ως τελικό πόρισμα για αλλαγές στα Πανεπιστήμια.


Αλλαγές που πλήττουν το αυτοδιοίκητο, εγείροντας και συνταγματικά ζητήματα.


Τα ερωτήματα όμως, που παραμένουν και σήμερα αναπάντητα, είναι:


Γιατί τόση βιασύνη, προχειρότητα και έλλειψη σχεδιασμού στον χώρο της Παιδείας;


Με ποιο τρόπο θα επιτευχθεί η αναβάθμιση της εκπαίδευσης που επαγγέλλονται, όταν καταργούν σχολεία, παγώνουν τις εξελίξεις μελών ΔΕΠ και τους διορισμούς νεοεκλεγέντων μελών ΔΕΠ στα ΑΕΙ και ΤΕΙ, βαλτώνουν τα μεταπτυχιακά και τα ερευνητικά προγράμματα, πληρώνουν με υποσχέσεις και παχιά λόγια τους εκδοτικούς οίκους των πανεπιστημιακών συγγραμμάτων και αφήνουν τους φοιτητές χωρίς συγ-γράμματα και την Παιδεία μας χωρίς ελπίδα;

Δεν υπάρχουν σχόλια: