Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2009

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΜΕΤΑΞΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ (ΕΧΟΥΜΕ ΚΙ ΑΛΛΑ)






Αναδημοσιεύουμε την επιστολή του δημοσιογράφου Γιάννη Παπαγιάννη προς τον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο."Πάντα είχε ενδιαφέρον να ακούμε τις δημοσιογραφικές σου... συμβουλές Μάκη Τριανταφυλλόπουλε. Υπάρχουν βέβαια μερικές διαφορές ανάμεσα σε εμένα και εσένα :1. Το δικό μου Ποινικό Μητρώο είναι ολόλευκο.2. Παραμένω και μάλλον θα παραμείνω για πάντα μέλος της Ένωσης Συντακτών.3. Είμαι κάτοχος τριών πανεπιστημιακών διπλωμάτων.4. Δεν βαρύνομαι με δημοσιογραφικά ρεπορτάζ κλειδαρότρυπες όπως αυτό με τον Στ. Κορκολή.5. Δεν διαμένω στην Εκάλη.6. Δεν αφήνω απλήρωτους τους εργαζόμενους.7. Δεν έχω οικιακή βοηθό.8. Δεν έχω αστυνομικό να με ακολουθεί παντού.9. Δεν διαθέτω Porsche Cayenne.10. Παραμένω με την ίδια γυναίκα με την οποία παντρεύτηκα και απέκτησα δυο κορίτσια.11. Λούζομαι κάθε μέρα!12. Τα πουκάμισά μου τ΄αλλάζω επίσης κάθε μέρα!...".

Δεν υπάρχουν σχόλια: