Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

Η κυβέρνηση να αφήσει τους πειραματισμούς στο χώρο της Παιδείας


Η κυβέρνηση και η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, δυστυχώς με προειλημμένες αποφάσεις και έναν προσχηματικό διάλογο, επιδιώκουν να επιβάλουν, μονομερώς, αποφάσεις και κυρίως να προχωρή-σουν στην αλλαγή του εκπαιδευτικού χάρτη της χώρας.


Και όλα αυτά, γίνονται με το πρόσχημα ότι, δήθεν, θα αναβαθμιστεί η ποιότητα στις παρεχόμενες υπηρεσί-ες Παιδείας.


Όμως, με αυτόν τον τρόπο - το λεγόμενο “Καλλικράτη” στα σχολεία - εκείνο το οποίο δυστυχώς θα κά-νουν, είναι να κινητροδοτήσουν την ερήμωση της υπαίθρου και μία καινούργια αστυφιλία, που γυρίζει τη χώρα δεκαετίες πίσω και, κυρίως, – από την άλλη πλευρά – θα δημιουργήσουν μαθητές δύο ταχυτήτων.


Μαθητές, οι οποίοι θα έχουν την πρόσβαση στα σχολεία και μαθητές, οι οποίοι δυστυχώς θα είναι πολλά χιλιόμετρα μακριά από τα σχολεία και, πολλές φορές, θα είναι - οι μαθητές αυτοί - όμηροι των καιρικών συνθηκών και πολλών άλλων δυσκολιών.


Γι’ αυτό το λόγο, η κυβέρνηση πρέπει να αφήσει τις προχειρότητες, πρέπει να αφήσει τις υπεκφυγές, πρέ-πει να αφήσει τις δικαιολογίες, πρέπει να δει ότι πράγματι, κάθε χωριό χρειάζεται το δικό του σχολειό, χρειάζεται κίνητρο να υπάρχει, έτσι ώστε, ο γονιός και ο μαθητής να μένει στον τόπο της καταγωγής του να προκόβει και να προοδεύει εκεί. Η κυβέρνηση να αφήσει τους πειραματισμούς και να αφήσει την Ελλά-δα, κυρίως στο χώρο της Παιδείας να προχωρήσει μπροστά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: