Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2009

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ κ. ΑΝΝΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΕΑ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ

'Δεν ξέρω σε ποιον καθηγητή αναφέρεται ο "φοιτητής" στην επιστολή του ότι " δεν εμφανίστηκα από τον Μάιο" στο Τμήμα. Πάντως ΟΧΙ σε μένα. Γιατί οι δικές μου εξετάσεις έγιναν στις 2 Ιουλίου και η βαθμολογία αναρτήθηκε κανονικά από τη Γραμματεία. Το ίδιο συνέβη και με την κατάθεση εργασιών και βαθμολόγησης των μεταπτυχιακών φοιτητών...
Για την παρουσία μου στο Τμήμα, θέλω να πιστεύω ότι ο "φοιτητής" δεν γνωρίζει ότι το μόνο μέλος ΔΕΠ στο Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ που έχει δηλώσει εδώ και μία δεκαετία- σύμφωνα με το νόμο- "μερική απασχόληση" εÎ! �μαι εγώ. Αυτό σημαίνει ότι υποχρεούμαι να κάνω 3 ώρες μάθημα την εβδομάδα. Ολοι όμως ξέρουν ότι κάνω 6ώρες και μάλιστα κάποτε και 9, αγογγύστως. Οτι έχει αναρτηθεί έξω από το γραφείο μου ανακοίνωση με την ημέρα που δέχομαι ΟΛΟΥΣ τους φοιτητές του Τμήματος, είτε είναι φοιτητές μου, είτε όχι. Φυσικά, η μερική απασχόληση σημαίνει και 450 ευρώ-μεικτά- μισθό το μήνα! Πώς γίνεται όμως μερικοί άλλοι διδάσκοντες να δηλώνουν "ολικής απασχόλησης", να παίρνουν ολόκληρο μισθό -περί τις 2.000 ευρώ-να ζουν στην Αθήνα, να εμφανιζονται μία ημέρα την εβδομάδα και νÎ! ± μην ενοχλείται ο "φοιτητής" που τόσο κήδεται για τη δική μου -σύννομη τουλάχιστον-κατάσταση;
Πώς είναι επίσης δυνατόν ο "φοιτητής" να μην γνωρίζει ότι η νομική υπηρεσία του ΑΠΘ που σύμφωνα με το νόμο κάνει τον έλεγχο νομιμότητας της διαδικασίας εκλογής ενός μέλους ΔΕΠ απεφάνθη με την υπ.αρ.52051 της 25ης Ιουνίου 2009 απόφασή της ότι η διαδικασία για την εξέλιξή μου στην πρώτη βαθμίδα δεν ήταν σύννομη αλλά βρίθει παρατυπιών; Ο εκάστοτε πρύτανης είναι υποχρεωμένος, από το νόμο, να υπογράφει τα έγγραφα της διοικητικής υπηρεσίας και επομένως δεν ήταν θέμα "διαταγής". Αλλως ελέγχεται. Να σας εξηγήσω τις παρατυπίες στη διαδικασία της εκλογ! ής, το θεωρώ κατάχρηση του χώρου σας. Σας επισυνάπτω όμως το έγγραφο της διοίκησης ώστε να μην υπάρξει αμφιβολία για αυτές ούτε για το ρόλο "φοιτητών" που φυσικά δεν ήταν έξω από ατην αίθουσα... Οι άλλες "καταγγελίες" του "φοιτητή" δεν χρήζουν κανενός σχολιασμού. Τις αφήνω στιην κρίση σας. Οπως και την ανωνυμία του."
Με εκτίμηση
Αννα Παναγιωταρέα

Δεν υπάρχουν σχόλια: