Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2009

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ EUROBANK

ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΟΚΤΙΚΟ






"Πριν 4 χρόνια η Eurobank με έπεισε να βγάλω μια πιστωτική κάρτα τύπου Euronline Maestro, ευτυχώς με χαμηλό όριο. Ήμουν ήδη πελάτης της Eurobank με άλλες παροχές, ανοικτό δάνειο και χρηματοδότηση αυτοκινήτου.
Δυστυχώς σε κάποια στιγμή δεν μπόρεσα να ακολουθήσω...
τις πληρωμές της Euroline, με αποτέλεσμα να ακυρωθεί. Όλες οι υπόλοιπες υποχρεώσεις στην Eurobank ήταν μια χαρά.

Μετά από λίγο διάστημα, προσπαθώντας να κλείσω την εκκρεμότητα αυτή, διαπίστωσα τα εξης απίστευτα και απίθανα πράγματα:

1. Η Eurobank είχε μπλοκάρει το ανοικτό δάνειό μου, εξ αιτίας της κάρτας Euroline. Όσο και αν έψαξα τις συμβάσεις που υπέγραψα, δεν βρήκα τίποτα. Όσο και αν ρώτησα που και πως προβλέπεται κατι τέτοιο, η απάντηση ήταν ότι είναι "πολιτική της Τράπεζας". Έτσι είχα και έχω ένα δάνειο, που στην ουσία δεν είναι "ανοικτό", απλά το πληρώνω.

2. Προσπάθησα να βρω μια λύση για να ξοφλήσω πλήρως την εκκρεμότητα με την κάρτα μου. Έλα όμως που εδώ και 2 χρόνια δεν έχω λάβει καμία ανάλυση του λογαριασμού μου, δεν γνωρίζω καν αν αυτά που καταθέτω μπαίνουν οκ. Έχω βέβαια τις αποδείξεις καταθέσεων, αλλά δεν θα έπρεπε να με ενημερώνει η Eurobank που βρίσκομαι ; Πόσοι είναι οι Τόκοι ; Για να το μάθω πρέπει να μιλήσω με την μισή Eurobank και με περιμένω .... να το υπολογίσουν. Απίστευτα πράγματα. Και οι τόκοι φυσικά τρέχουν.

3. Αφού έμαθα τελικά την ανάλυση του λογαριασμού μου, ζήτησα μια ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ διεύθυνση της Eurobank Euroline για να γράψω μια συστημένη επιστολή, ζητώντας διακανονισμό και προτείνοντας μια λύση. Κανείς δεν γνώριζε να μου δώσει την διεύθυνση αυτή, σαν να μην υπάρχει. Ξέρω ότι ακούγεται παράξενο, αλλά έτσι είναι. Προφανώς η Eurobank δεν επιθυμεί την τακτοποίηση των εκκρεμοτήτων (όπως άλλες Τράπεζες), αλλά θέλει να εισπράτει τόκος, χωρίς να δίνει και ακριβώς λογαριασμό.

4. Να μην πω καλύτερα για το κυνηγητό που έχω φάει απο τα Call Centers της Euronank. Άλλο απίστευτο και αυτό.

Δυστυχώς αυτά που λένε για τις Τράπεζες είναι αλήθεια, αλλά πρέπει να σου τύχει μια στραβή στην ζωή για να το δεις με τα μάτια σου.

Και ίσως τελικά να ΘΕΛΟΥΝ να έχουν πελάτες που καθυστερούν τις πληρωμές τους. Για να εισπράτουν τόκους επί τόκων, μια και οι ληξιπρόθεσμες οφειλές έχουν μεγαλύτερο τόκο."

Δεν υπάρχουν σχόλια: