Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

Πλήρης διάλυση του κλάδου των δημοσίων έργων

Πέρασαν σχεδόν δύο χρόνια διακυβέρνησης της χώρας από το ΠΑΣΟΚ και, στον τομέα των δημοσίων έργων, το μόνο που κατάφερε η σημερινή κυβέρνηση είναι η πλήρης διάλυση του κλάδου των δημοσίων έργων, όπως επιβεβαιώνεται καθημερινά, καθώς υπάρχουν τεράστιες οφειλές του Δημοσίου προς τους ερ-γολήπτες και νέα έργα δεν δημοπρατούνται.


Με δηλώσεις του στα Ιωάννινα, ο πρόεδρος της “Εγνατία Οδός Α.Ε.” ανακοίνωσε την πρόθεση να «υπο-γράψει προγραμματική σύμβαση με το Δήμο Ιωαννιτών προκειμένου να διερευνηθούν οι δυνατότητες χρηματοδότησης κόμβων της Εγνατίας στο λεκανοπέδιο Ιωαννίνων»!


Υπενθυμίζεται ότι προεκλογικά το ΠΑΣΟΚ «μοίραζε» αφειδώς κόμβους, με απίστευτη ευκολία, κατά μή-κος της Εγνατίας. Μετά τις εκλογές δεν προχώρησε το παραμικρό και σήμερα ακούμε για μελλοντικές προγραμματικές συμβάσεις.


Δυστυχώς για τον τόπο, η απραξία του υπουργείου Υποδομών δεν αποκρύπτεται.


Υπενθυμίζεται ότι το Ρυθμιστικό Σχέδιο Ιωαννίνων, το οποίο έχει παραπεμφθεί στις καλένδες από την «πράσινη» κυβέρνηση, προέβλεπε την κατασκευή κλειστής παράκαμψης από το κόμβο του Πανεπιστήμιου Ιωαννίνων -στη σημερινή παρακαμπτήρια αρτηρία- έως το προτεινόμενο γήπεδο ποδοσφαίρου, με στόχο τη χρήση του ημικόμβου Κουτσελιού της Εγνατίας για τη μείωση των κυκλοφοριακών πιέσεων στον υφι-στάμενο κόμβο της Εγνατίας με την Εθνική οδό Ιωαννίνων - Αθήνας.


Υπενθυμίζεται ότι η προηγούμενη κυβέρνηση, ύστερα από συνεργασία του ΥΠΕΧΩΔΕ με τις τότε δημοτι-κές Αρχές, είχε παραδώσει φάκελο προμελέτης για δημιουργία εξόδου προς το Πέραμα, στο τμήμα Μέ-τσοβο – Ιωάννινα ή στην Μπαλντούμα.


Συνεπώς, δεν χρειάζεται καμία νέα προγραμματική σύμβαση, δηλαδή παραπομπή και αυτού του θέματος στις καλένδες. Αναρωτιόμαστε, λοιπόν, τι ακριβώς “μελετούσε”, για τα θέματα των κόμβων, η “Εγνατία Οδός Α.Ε.” επί δύο χρόνια».

Δεν υπάρχουν σχόλια: