Ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα η Eυρώπη είναι η εγκατάλειψη του σχολείου από παιδιά σε μικρή ηλικία.
Αυτό δήλωσε σήμερα η Επίτροπος Παιδείας, Πολιτισμού, Πολυγλωσσίας και Νεολαίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ανδρούλα Βασιλείου, η οποία βρέθηκε στο Γυμνάσιο Αγίου Αντωνίου στη Λεμεσό και ενημερωθηκε για τη λειτουργία των σχολείων των ζωνών εκπαιδευτικής προτεραιότητας.
Συνοδευόμενη από τον Υπουργό Παιδείας, η κ. Βασιλείου δήλωσε, ότι αυτό το σχολείο είναι ένα πάρα πολύ καλό μέτρο για να μπορέσεις ακριβώς να δημιουργήσεις τα ενδιαφέροντα εκείνα που χρειάζεται το παιδί, το οποίο έχει κάποιο πρόβλημα, για να παραμείνει στο σχολείο.
Σημείωσε δε, πως ''ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε σήμερα στην Ευρώπη είναι η εγκατάλειψη του σχολείου από παιδιά σε μικρή ηλικία, χωρίς να πάρουν εκείνες τις δεξιότητες και τις γνώσεις που χρειάζονται για να μπορέσουν να είναι πλέον χρήσιμα μέλη της κοινωνίας'', η Ευρωπαία Επίτροπος ανέφερε ότι ''εκείνο το οποίο βλέπω σε αυτό το σχολείο σήμερα, είναι ότι έχουμε να αντιμετωπίσουμε 30 διαφορετικές εθνικότητες, τα παιδιά συνεργάζονται πολύ καλά μεταξύ τους, μαθαίνουν και τη δική τους τη γλώσσα αλλά ταυτόχρονα μαθαίνουν και τη δική μας τη γλώσσα, την ελληνική, για να μπορέσουν να παρακολουθήσουν και τα υπόλοιπα μαθήματα''.
Καλωσορίζοντας την Επίτροπο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ο Υπουργός Παιδείας, Ανδρέας Δημητρίου, εξέφρασε τη χαρά του που ''προτίμησε να επισκεφθεί ένα από τα σχολεία των ζωνών εκπαιδευτικής προτεραιότητας, που είναι το ίδιο ένα μοντέλο πολυπολυτισμικότητας, γιατί έχουμε περίπου οικουμενική εκπροσώπηση''.
Όπως είπε, ''ο θεσμός έχει βελτιωθεί πολύ, στα σχολεία τα οποία βρίσκονται σε ζώνες εκπαιδευτικής προτεραιότητας, δεν έχουμε προβλήματα που έχουμε σε άλλα σχολεία, εκτός ζωνών και δεν παρατηρούνται φαινόμενα αντικοινωνικής συμπεριφοράς, επιθετικότητας''.
Ο θεσμός αυτός, συνέχισε, αποδίδει και πρόθεση του Υπουργείου είναι η επέκταση του από πέντε ζώνες, σε οκτώ ζώνες εκπαιδευτικής προτεραιότητας.
Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου