Δευτέρα 11 Μαΐου 2009

ΤΟ ΤΖΆΜΠΑ ΠΕΘΑΝΕ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΥΠΟ

(ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΗΣΙΑ)
Σκούρα είναι τα πράγματα για τον έντυπο τύπο, σύμφωνα με τον αμερικάνο μεγιστάνα των ΜΜΕ Ρούπερτ Μέρντοχ. Όπως ξεκαθάρισε, εάν ο γραπτός Τύπος δεν αλλάξει "συμπεριφορά" και στόχους τότε το μέλλον του είναι κάτι περισσότερο από δυσοίωνο. Η βασική πρόταση του κ. Μέρντοχ είναι οι εφημερίδες να χρεώνουν τους αναγνώστες ? επισκέπτες στο διαδίκτυο- προκειμένου να έχουν πρόσβαση στα άρθρα που παρουσιάζουν στις ιστοσελίδες τους.
Οπως αναφέρουν οι "Financial Times", η News Corp. του κ. Μέρντοχ αποφάσισε να δημιουργήσει premium συνδρομές για την ιστοσελίδα της "Wall Street Journal", ενώ θα χρεώνει συγκεκριμένα επιπλέον ποσά προκειμένου οι αναγνώστες να έχουν πρόσβαση σε κατηγορίες άρθρων. "Θα εφαρμοστεί η πολιτική των 'μικρών' συνδρομών για την ανάγνωση συγκεκριμένων άρθρων", ξεκαθάρισε ο αμερικάνος μεγιστάνας διευθυντής της Dow Jones και διευθυντής διαχείρισης της "WSJ". Πρόκειται για μια πολιτική που αρκετοί εκδότες διστάζουν να ακολουθήσουν, αν και αναζητούν απεγνωσμένα τρόπους να "απαγκιστρωθούν" από την εξάρτησή τους αποκλειστικά από τις διαφημίσεις για τη συγκέντρωση κεφαλαίων. Ωστόσο, ο Μέρντοχ, ο οποίος χαρακτηρίζεται ως αυθεντία στον χώρο των ΜΜΕ, είναι ξεκάθαρος ως προς τις προθέσεις, τις προοπτικές του Τύπου, καθώς και του Διαδικτύου. "Το Διαδίκτυο, τουλάχιστον από πλευράς της παρεχόμενης ενημέρωσης, όπως το γνωρίζουμε θα ξεπεραστεί πολύ γρήγορα". Ως εκ τούτου ο κλάδος θα πρέπει από τώρα να είναι απόλυτα προετοιμασμένος για τις επικείμενες αλλαγές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: