Παρασκευή 24 Απριλίου 2009

FΟRMULA 1



Ο Μπάτον, νικητής των πρώτων 2 αγώνων της σεζόν σε Αυστραλία και Μαλαισία δυσκολεύτηκε να ζεστάνει τα ελαστικά του στην Σανγκάη και τερμάτισε 3ος πίσω από τους Σεμπάστιαν Φέτελ και Μαρκ Ουέμπερ της Red Bull. Παρόλα αυτά ο Άγγλος είναι το φαβορί να επιστρέψει στην κορυφή του βάθρου του Σαχίρ όπου οι αμμοθύελλες είναι περισσότερο επικίνδυνες από τις καταιγίδες. "Θα είναι πολύ ζεστά, πολύ διαφορετικά από τις περισσότερες πίστες και οι θερμοκρασίες των ελαστικών θα είναι υψηλές", είπε ο Μπάτον. "Αυτό που βιώσαμε στην Κίνα με τις θερμοκρασίες των ελαστικών ελπίζω να μην το βιώσουμε κι εδώ ".
Ο Μπάτον είπε ότι η Toyota και η Red Bull δείχνουν ως η μεγαλύτερη απειλή. "Αυτές είναι οι 2 ομάδες που θα προσέξουμε περισσότερο", είπε. "Ο Φλάβιο Μπριατόρε λέει ότι η Renault θα είναι επίσης ψηλά, μπορεί να είναι, δεν το γνωρίζω", πρόσθεσε με μία δόση ειρωνείας. Το αφεντικό της Renault, ο Μπριατόρε, παρομοίασε το Βρετανό με τσιμεντένιο τοίχο κατά τον προηγούμενο αγώνα στην Κίνα, ένα σχόλιο που έκανε τον πιλότο να γελάσει. Η BMW Sauber, η πρωταθλήτρια Ferrari και η Toyota έκαναν δοκιμές πριν από την έναρξη της σεζόν στο Μπαχρέιν αλλά ο Μπάτον είπε ότι δεν θα έχουν τόσο μεγάλο πλεονέκτημα όσο ελπίζουν να έχουν. "Εμείς ως Honda είχαμε κάνει δοκιμές εδώ το 2006 πριν την σεζόν και ήρθαμε εδώ και ήταν εντελώς διαφορετικά όταν οδηγήσαμε στην πίστα", είπε. "Ήμασταν 2'' βραδύτεροι από τις δοκιμές".
Ενώ κάποιες ομάδες βιάζονται να αναβαθμίσουν τα μονοθέσιά τους μετά τον χαρακτηρισμό του διαχύτη της Brawn ως νόμιμο στην εκδίκαση της έφεσης στο Παρίσι, ο Μπάτον δεν έχει τίποτα καινούργιο για την Κυριακή. Παρόλα αυτά είναι πεπεισμένος ότι η Brawn έχει ένα επαρκές προβάδισμα. "Αν θέλουμε να μείνουμε μπροστά πρέπει να πάρουμε το μέγιστο από το μονοθέσιο, δεν μπορούμε να έχουμε προβλήματα", είπε. "Δεν πιστεύω ότι θα έχουμε, θεωρώ ότι θα πάρουμε το μέγιστο και ελπίζω να έχουμε ένα καλό τριήμερο". Ο Μπάτον είπε ότι ακόμα απολαμβάνει το εξαιρετικό γύρισμα της τύχης του μετά από 2 χρόνια που πάλευε να πάρει βαθμούς με τη μη ανταγωνιστική Honda προτού ο κατασκευαστής αποχωρήσει το Δεκέμβριο. "Είμαι ακόμα ανεβασμένος γνωρίζοντας ότι έχω ένα καλό μονοθέσιο και μπορώ να το φέρω στην κορυφή. Έχω ελπίδες να κερδίσω τον αγώνα, οπότε είμαι ανεβασμένος", είπε. "Κάθε φορά που ξυπνάω το πρωί είμαι ευτυχισμένος ".

Γιώργος Αυγερινάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια: