Οι μαθητές της Γ’ και της Β’ Λυκείου, είναι οι πιο σκληρά δοκιμαζόμενοι από όλους. Έχουν να οργανώσουν το χρόνο τους, να προγραμματίσουν, να μάθουν, να ψάξουν και την ίδια ώρα να μη χάνουν το στόχο.
Tα όσα ακούσατε και τα όσα μας παρουσιάστηκαν, έχουν όχι μόνο γνωσιακό περιεχόμενο και χρηστικότητα, είναι κυρίως ένα φάρμακο για το στρες των μαθητών. Γιατί ακριβώς όλες αυτές οι ιδιότητες που έχουν τα Ψηφιακά Βοηθήματα- το ότι είναι πολλαπλά, το ότι μπορεί να τα συνδυάζει ο μαθητής οποιαδήποτε στιγμή της προετοιμασίας του, ότι μπορεί και στο κινητό του ακόμα να τα χρησιμοποιήσει - αυτό είναι που τον βγάζει ή την βγάζει από το στρες.
Το Ψηφιακό Σχολείο δείχνει αφενός ότι οι Έλληνες εκπαιδευτικοί- στη μεγάλη πλειοψηφία τους- όχι μόνο είναι αξιόμαχοι, αλλά αφετέρου μπορούν και καινοτομούν σε ένα σύστημα που ακόμα είναι πολύ συγκεντρωτικό και αρκετά γραφειοκρατικό. Σε αυτό το σύστημα- όπως ξέρετε- πάμε να δώσουμε ένα βαθμό ελευθερίας.
Το Ψηφιακό Σχολείο δεν υποκαθιστά την ανθρώπινη επαφή δασκάλου - μαθητή, αλλά σίγουρα απελευθερώνει και δίνει εναλλακτικές επιλογές και στο δάσκαλο και στο μαθητή.
Νομίζω ότι όσα ακούσαμε μας κάνουν λίγο πιο αισιόδοξους και ελπίζω τα παιδιά να έχουν περισσότερη βοήθεια στο δρόμο για την επιτυχία στις εξετάσεις.
Tα όσα ακούσατε και τα όσα μας παρουσιάστηκαν, έχουν όχι μόνο γνωσιακό περιεχόμενο και χρηστικότητα, είναι κυρίως ένα φάρμακο για το στρες των μαθητών. Γιατί ακριβώς όλες αυτές οι ιδιότητες που έχουν τα Ψηφιακά Βοηθήματα- το ότι είναι πολλαπλά, το ότι μπορεί να τα συνδυάζει ο μαθητής οποιαδήποτε στιγμή της προετοιμασίας του, ότι μπορεί και στο κινητό του ακόμα να τα χρησιμοποιήσει - αυτό είναι που τον βγάζει ή την βγάζει από το στρες.
Το Ψηφιακό Σχολείο δείχνει αφενός ότι οι Έλληνες εκπαιδευτικοί- στη μεγάλη πλειοψηφία τους- όχι μόνο είναι αξιόμαχοι, αλλά αφετέρου μπορούν και καινοτομούν σε ένα σύστημα που ακόμα είναι πολύ συγκεντρωτικό και αρκετά γραφειοκρατικό. Σε αυτό το σύστημα- όπως ξέρετε- πάμε να δώσουμε ένα βαθμό ελευθερίας.
Το Ψηφιακό Σχολείο δεν υποκαθιστά την ανθρώπινη επαφή δασκάλου - μαθητή, αλλά σίγουρα απελευθερώνει και δίνει εναλλακτικές επιλογές και στο δάσκαλο και στο μαθητή.
Νομίζω ότι όσα ακούσαμε μας κάνουν λίγο πιο αισιόδοξους και ελπίζω τα παιδιά να έχουν περισσότερη βοήθεια στο δρόμο για την επιτυχία στις εξετάσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου