Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ Η ΥΠΕΞ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ

Έπειτα από μία σειρά από γκάφες σε σχέση με την εξέγερση στην Τυνησία, η υπουργός Εξωτερικών της Γαλλίας, Μισέλ Αλιό-Μαρί, υπέβαλε την παραίτησή της σε μια επιστολή προς τον πρόεδρο Νικολά Σαρκοζί, σήμερα Κυριακή.


«Αν και έχω το αίσθημα ότι δεν διέπραξα καμία παράλειψη, αποφάσισα... να εγκαταλείψω τη θέση της υπουργού Εξωτερικών και Ευρωπαϊκών Υποθέσεων» δηλώνει η Μισέλ Αλιό-Μαρί στην επιστολή η οποία αρχίζει με την προσφώνηση «Αγαπητέ Νικολά». «Σας ζητώ να δεχθείτε την παραίτησή μου», λέει.


«Εδώ και μερικές εβδομάδες, είμαι ο στόχος πολιτικών επιθέσεων και στη συνέχεια επιθέσεων από ΜΜΕ, που μεταφέρουν, για να δημιουργήσουν υποψίες, ψέματα και αμαλγάματα», υπογραμμίζει επίσης η Αλιό-Μαρί, η οποία ανέλαβε το υπουργείο Εξωτερικών στα μέσα Νοεμβρίου αφού διετέλεσε υπουργός σε διάφορες κυβερνήσεις από το 2002.


«Εδώ και δεκαπέντε ημέρες, η οικογένειά μου έχει υποστεί εκ μέρους ορισμένων ΜΜΕ πραγματική παρενόχληση στην ιδιωτική της ζωή και δεν μπορώ να δεχθώ πως ορισμένοι χρησιμοποιούν αυτή τη σκευωρία για να προσπαθήσουν να γίνει πιστευτή μια αδυναμία της διεθνούς πολιτικής της Γαλλίας», προσθέτει.


«Έχω μια πολύ υψηλή ιδέα της πολιτικής στην υπηρεσία της Γαλλίας ώστε να δεχθώ να χρησιμοποιηθώ ως πρόσχημα για μία τέτοια επιχείρηση και έχω μεγάλη πίστη και φιλία προς το πρόσωπό σας για να δεχθώ ότι η διεθνής δράση σας μπορεί, με οποιονδήποτε τρόπο, να δοκιμασθεί», διευκρινίζει.


Σύμφωνα με το γραφείο της, η Αλιό-Μαρί συνάντησε το Νικολά Σαρκοζί τις πρώτες απογευματινές ώρες για να του παραδώσει την επιστολή παραίτησής της.


Ο Σαρκοζί ανακοίνωσε το διορισμό του Αλέν Ζιπέ, μέχρι τώρα υπουργού Άμυνας, ως υπουργού Εξωτερικών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: