Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Το κόστος των διοδίων

Το ΠΑΣΟΚ ως κυβέρνηση αδρανεί επί μακρόν στην αντιμετώπιση του προβλήματος που αφορά την αδυ-ναμία των Ελλήνων πολιτών να ανταπεξέλθουν, λόγω της οικονομικής κρίσης, στο κόστος των διοδίων.


Μάλιστα, η κυβέρνηση επιδεινώνει συνεχώς το πρόβλημα, καθώς κατά τη διακυβέρνησή της ψήφισε ρυθ-μίσεις που έχουν αυξήσει, αμέσως ή εμμέσως, το κόστος μετακίνησης, με αποτέλεσμα οι μετακινήσεις στους αυτοκινητόδρομους να έχουν μειωθεί κατά 20% εντός ενός έτους.


Το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων οφείλει να πάρει, επιτέλους, αποφάσεις και για τα διό-δια, διασφαλίζοντας το οικονομικό όφελος του Δημοσίου, το οποίο προκύπτει από τη μεγάλη συμμετοχή του στα έσοδα των διοδίων.


Όμως, αντί γι αυτό, με περισσό θράσος μιλά για “αποικιοκρατικές συμβάσεις”, που υπογράφηκαν από τη Ν.Δ., ξεχνώντας όμως να μας πει ότι:


Πρώτον, αυτές τις συμβάσεις τις ψήφισε και το ΠΑΣΟΚ και


δεύτερον, με βάση τις συμβάσεις αυτές το Δημόσιο εισπράττει το μεγαλύτερο ποσοστό των εσόδων των διοδίων, έχοντας συνεπώς και τη δυνατότητα να μειώσει το κόστος.


Και αν θέλει, ας συγκρίνει αυτές τις συμβάσεις με συμβάσεις που υπέγραψε το ΠΑΣΟΚ, όπου το Δημόσιο δεν θα εισπράττει τίποτα για 20 ολόκληρα χρόνια!


Υπενθυμίζεται, ότι τα συγχρηματοδοτούμενα έργα, οι “Δρόμοι Ανάπτυξης”, είναι από τα μεγαλύτερα προγράμματα κατασκευής έργων υποδομής στην Ευρώπη, με συνολικό προϋπολογισμό που υπερβαίνει τα 8 δισ. ευρώ και με πολύ ευνοϊκούς όρους για το Ελληνικό Δημόσιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: